Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan találom meg a keresett terméket?

  • Használd az oldal fejlécében elhelyezett keresőt.

Valós az oldalon látható készlet?

  • A legtöbb esetben valós, a készlet folyamatosan frissül, minden egyes vásárlás után. Amennyiben csak a raktáron lévő termékeket szeretnéd látni, pipáld be a Raktárkészlet szűrőben a "Csak raktáron lévő termékek listázása" lehetőséget.

Miért nem találom a kosár gombot a termék adatlapján?

  • A kosár gomb csak abban az esetben jelenik meg a termék adatlapján, amennyiben az raktárkészleten van. Az aktuálisan készleten nem lévő termékekről érdeklődjön telefonon, e-mailen vagy a termékek adatlapán található "Értesítés" gombra kattintva majd az e-mail címét és a rendelni kívánt mennyiséget megadva.

Hibás terméket kaptam, mi a teendő ebben az esetben?

  • Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, esetleg hibás terméket kaptál, természetesen ki tudjuk cserélni. ebben az esetben vissza kell juttatni a terméket a számlán szereplő címre (2234 Maglód, Kossuth Lajos utca 11.). Utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!

    A csomagba​ kérjük​ mellékelj egy levelet, amiben leír​od, hogy pontosan mi a probléma a termékkel kapcsolatban​ – ehhez segítséget nyújthat a következő formanyomtatvány: Elállási Nyilatkozat Minta

    A csere/javítás általában ​legkésőbb ​15 napon belül megtörténik.

Hogyan tudom visszajuttatni a terméket?

  • A terméket ajánlott postai küldeményként, jól becsomagolva juttathatod ​vissza a címünkre (2234 Maglód, Kossuth Lajos utca 11.). FIGYELEM! - Utánvétes, postán maradó, portós küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége ​ pedig ebben az esetben Téged​ terhel!

Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód választása esetén?

  • A rendelés leadásakor olyan email címet adj meg amit használsz, mert megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A délelőtt 10:00-ig indított átutalást még azon a munkanapon feldolgozzuk, s még az nap útnak tudjuk indítani a megrendelésed. A házhoz szállításról illetve a csomagpontra vagy csomag automatába történő kiszállításról a szerződött partnereink küldenek információt emailben és telefonon.

Több terméket rendeltem, ilyenkor egyszerre kapom meg?

  • Igen, ha több terméket rendelsz egyszerre, akkor egy csomagként kezeljük, így költséghatékonyabb, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned.

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

  • GLS házhozszállítás: 1590,- Ft
    GLS csomagpontra szállítás 1190,-. Ft

    Utánvét szolgáltatás díja +290 Ft

Szombaton is van házhoz szállítás?

  • Sajnos szombaton nincs házhoz szállítás, a munkanapokon hétfőtől- péntekig délelőtt 11:00 óráig leadott megrendeléseket másnapra tudjuk házhoz szállítani, a pénteken délelőtt 11:00 óráig leadott megrendeléseket pedig hétfőn tudod kézhez kapni GLS háthoz szállítás esetén.

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a futárral?

  • A kiszállító futárral, akár telefonon is fel tudod venni a kapcsolatot, kiszállítás napján a GLS minden esetben küld egy E-mailt pár órával a szállítás előtt, ebben az E-mail-ben feltüntetik a kiszállító futár telefonszámát és ezen a telefonszámon lehet egyeztetni a futárral a kiszállítással kapcsolatban.
    GLS: Ügyfélszolgálat: (+36 29) 88 66 70, (Minden nap: 7:00-18:00), e-mail: info@gls-hungary.com

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

  • A futártól történő átvétel előtt mindíg meg kell győződj, hogy a csomag sértetlenül érkezet e meg hozzád! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át, mert ezt követően már Te vagy a felelős a termékért.