Gyakran ismételt kérdések
Hogyan találom meg a keresett terméket?
- Használd az oldal fejlécében elhelyezett keresőt.
Valós az oldalon látható készlet?
- A legtöbb esetben valós, a készlet folyamatosan frissül, minden egyes vásárlás után. Amennyiben csak a raktáron lévő termékeket szeretnéd látni, pipáld be a Raktárkészlet szűrőben a "Csak raktáron lévő termékek listázása" lehetőséget.
Miért nem találom a kosár gombot a termék adatlapján?
- A kosár gomb csak abban az esetben jelenik meg a termék adatlapján, amennyiben az raktárkészleten van. Az aktuálisan készleten nem lévő termékekről érdeklődjön telefonon, e-mailen vagy a termékek adatlapán található "Értesítés" gombra kattintva majd az e-mail címét és a rendelni kívánt mennyiséget megadva.
Hibás terméket kaptam, mi a teendő ebben az esetben?
- Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogásod van, esetleg hibás terméket kaptál, természetesen ki tudjuk cserélni. Ebben az esetben vissza kell juttatni a terméket az alábbi címre (2234 Maglód, Kossuth Lajos utca 11.). Utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!
A csomagba kérjük mellékelj egy levelet, amiben leírod, hogy pontosan mi a probléma a termékkel kapcsolatban.
A csere/javítás általában legkésőbb 15 napon belül megtörténik.
Hogyan tudom visszajuttatni a terméket?
- A terméket ajánlott postai küldeményként, jól becsomagolva juttathatod vissza a címünkre (2234 Maglód, Kossuth Lajos utca 11.). FIGYELEM! - Utánvétes, postán maradó, portós küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége pedig ebben az esetben Téged terhel!
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód választása esetén?
- A rendelés leadásakor olyan email címet adj meg amit használsz, mert megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A délelőtt 10:00-ig indított átutalást még azon a munkanapon feldolgozzuk, s még az nap útnak tudjuk indítani a megrendelésed. A házhoz szállításról illetve a csomagpontra vagy csomag automatába történő kiszállításról a szerződött partnereink küldenek információt emailben és telefonon.
Több terméket rendeltem, ilyenkor egyszerre kapom meg?
- Igen, ha több terméket rendelsz egyszerre, akkor egy csomagként kezeljük, így költséghatékonyabb, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
- GLS csomag automatába szállítás: INGYENES
- GLS csomagpontra szállítás: 750,-. Ft
- GLS házhozszállítás: 1290,- Ft
-
Utánvét szolgáltatás díja GLS esetén +250 Ft
- Foxpost csomagautomata: 890,-. Ft
Szombaton is van házhoz szállítás?
- Sajnos szombaton nincs házhoz szállítás, a munkanapokon hétfőtől- péntekig délelőtt 11:00 óráig leadott megrendeléseket másnapra tudjuk házhoz szállítani, a pénteken délelőtt 11:00 óráig leadott megrendeléseket pedig hétfőn tudod kézhez kapni GLS háthoz szállítás esetén.
Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a futárral?
- A kiszállító futárral, akár telefonon is fel tudod venni a kapcsolatot, kiszállítás napján a GLS minden esetben küld egy E-mailt pár órával a szállítás előtt, ebben az E-mail-ben feltüntetik a kiszállító futár telefonszámát és ezen a telefonszámon lehet egyeztetni a futárral a kiszállítással kapcsolatban.
GLS: Ügyfélszolgálat: (+36 29) 88 66 70, (Minden nap: 7:00-18:00), e-mail: info@gls-hungary.com
Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
- A futártól történő átvétel előtt mindíg meg kell győződj, hogy a csomag sértetlenül érkezet e meg hozzád! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át, mert ezt követően már Te vagy a felelős a termékért.